Fördriver lite tid

Hej på er!

Jag har nyss ätit, diskat och packat. Nu fördriver jag lite tid här hemma innan jag åker iväg på kvällsskift till sjukhuset. Nu har jag bara 4 dagar kvar på inremedicinska praktiken :)

Fysiologitenten gick helt okej tycker jag. Det var långa svar man skulle skriva. 8 frågor varav 6 man skulle välja. Jag skrev bland annat om matspjälkningen, hemoglobinet, menstruationscykeln, systole och diastole, andningen och, perifert motstånd och hjärtminutvolym. Alla sakerna var så att man kunde det i stora drag men inte så detaljerat. Så får se! Jag hoppas att jag är godkänd så att jag har den kursen från mig och då är jag jämlik med mina klasskamrater :) Då har jag inget mera att ta igen!

Nu ska jag visa er mitt shoppingfynd från igår.



Den goda och billiga maten! Finns i Saluhallen!

Ser att jag inte har berättat om min reashopping igår heller. Jag har inhandlat 4 födelsedagspresenter igår åt fyra olika personer :) Bra att passa på då det är rea! Hahah.. Jag köpte en sak åt min syster, hemligt! D har jag också inhandlat en grej åt, hemligt! Åt farsan, som fyller efter en par veckor så får en sportblus som var på -50%, och lilla Alvin som fyller i September har även fått lite reakläder. Åt mig själv köpte jag en sporthood av märket Röhnisch! Den hade kostat 70€ och var på -50% så då passade jag på ;) Wooow, jag har en märkesblus! Hahah.. Märken upp i röven.

Nu ska jag avrunda här och vi hörs någongång!
2010-03-19 @ 10:57:54 Shopping Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }