Flitig jag

Nu har jag städat lägenheten :) Duktig jag är!

Tog en powernap på ca 1½ timme och efter det fick jag lite energi och började städa. Så nu är det fräsch och fint här! Eller ganska iallafall. Det är nog rätt mycket saker här i soffan ännu, men det är ju saker jag behöver då jag ska läsa på tent o.s.v. Håller även på att tvätta andra lasset med kläder.

Ska väl äta en smörgås eller något nu innan jag börjar byta om till gymkläder och åker på kickboxning. Har inte varit på kickboxning på 3 veckor snart! Ojoj, min kondis. Hoppas jag överlever detta! Jag har dessutom träningsvärk i magen sedan måndagen då jag tränade före och efter zumba :P Det gör ont att hosta!

Nej, nu ska jag sluta skriva och äta lite.
2010-03-11 @ 16:21:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }