Fick sluta lite tidigare

Fick sluta lite tidigare idag :) Min handledare tyckte så synd om mig då jag har jobbat i 8 dagar i sträck nu och jag kommer att vaka i två dagar framöver. Hon sa att jag ska åka hem och sova!

Får se hur jag lyckas med att sova på dagen imorgon. Jag får iallafall sova hur länge jag bara vill imorgon! Vad underbart! Fast då har jag arbetsnatten framför mig och den börjar 21.00 och slutar 7.00.

Ja, får se om jag orkar hålla mina ögon öppna. Jag går alltid så tidigt och sova om kvällarna och blir fort trött.

Nu ska jag chilla en stund och sedan ska jag lägga mig.

Godnatt
2010-03-14 @ 19:57:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }