Underbar dag

Oj, ser att jag inte har bloggat alls idag.. Uppsi.

Nåja, nu är jag här iallafall!

Det har varit en UNDERBAR dag idag. Har älskat livet idag! Genast då D och jag vaknade i morse så började vi packa ihop sakerna och var redo att åka iväg till stranden. Det har varit så otroligt fint väder ute. Varmt och härligt.

Innan vi kom oss iväg var vi på jakt efter en engångsgrill så att vi skulle få ha picknick. Jag marinerade kycklingbröst och tog med franska potatis och annat smått och gott. Så cruisade vi iväg till stranden på våra cyklar! Och på stranden var det lovely lovely väder! Låg där flera timmar! Vi fick även sällskap av Conny en stund..




Glömde tallrikar så det blev plastpåse :)

Sen då vi for hem så har jag packat ihop halva min garderob i väskor. Så nu är jag ganska redo att åka till Närpes för två månader! Känns lite bittersweet att lämna vårt hem. Trivs så bra här och nu över sommaren känns det som att jag lever i en resväska bara. Bra att jag får komma hit i augusti och jobba :)

Och vet ni vad!? Jag fick kallelsen till urvalsprovet för hälsovård idag :) Äntligen! Så på tisdag ska jag åka och skriva provet. Så imorgon måste jag åka till jobbet och byta arbetstid tills tisdag.

Imorgon är det introduktionsdag nr2 som gäller igen. Har dock inte bestämt mig om jag orkar vara hela. Det är ju en allmän intro imorgon på eftermiddagen så det känns lite tråkigt. Men vi får se.

Gooodnight!
2010-06-02 @ 21:52:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: eantonia

ja he e skönt me långa stranddagar :)



svar: haha, tur att it vi böva ha dom då ;)

2010-06-04 @ 09:18:35
URL: http://eantonia.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }