Tupplur i solen

La mig ner i solstolen för ett tag sedan och somnade en stund. Så skönt! Det var skönt att både få sova och att få vara i solen :) Jag hoppas bara vi har såhär fint väder på lördag! Skulle vara bra om vi kunde vara ute i solen! Eller helst att det inte regnar..

Idag har jag ju som sagt jobbat från 9-16.30. Har gått ganska snabbt, men där på slutet väntade jag nog att klockan skulle slå halv någongång! Och det var kul att gå hem då det var dags..

Snart åker jag tillbaka till jobbet och ska möta upp Jenni där. Vi ska handla all mat till lördagen! Jeij! Vi kommer att vara ca 15 personer här och det kommer att bli så kul! Vi hoppas bara att vädergudarna är på vår sida.

Babaaj
2010-06-23 @ 17:11:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }