Hela dagen framför mig

Vad härligt att få sluta jobbet så här tidigt :) Jag har slutat jobbet för en timme sedan och jag har redan hunnit ta en tupplur. Håller på och kokar nypotatis åt oss nu och väntar på att D ska komma hem med något gott till det. Är så hungrig! Tänk att jag har HELA dagen framför mig ännu! Andra har kanske vaknat nyss :P Nåja, det är ju förstås inte kul att vakna 5 på morgonen heller..

Har fått arbetstiderna för tomatkarnevalsveckan nu.. Jag får se hela tomatkarnevalen på fredagen och lite på lördag. Slutar 14.30 på lördagen. Bättre än ingenting alls! Första året jag jobbade på K-hallen såg jag INGENTING av karnevalen. Såg bara en massa glada människor som fick uppleva det speciella med Tomatkarnevalen. Ifjol fick jag vara ledig hela, tror jag att jag minns.

Ja, vad ska jag göra idag då? Äta jordubbar bland annat! Läsa bok kanske :)

Nu kom jag på en sak. Ska göra en liten bokrecension!
2010-06-15 @ 12:01:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }