Åker snart i jobb

Sitter hos Alvin nu och ska riktigt snart dar iväg till jobbet! Ser faktiskt framemot kvällens arbetsdag i och med att det är fredag och de flesta brukar vara så på bra humör! Plus att alla köper lite extra gott och sådant kul :)

Jag var ju och lunchade med min vän J och mamma råkade komma ganska samma tid så hon satt med oss en stund då. J och jag åt räksallad och den var god och mättande! Fast jag har hunnit äta makaronilåda ett till varv här också. Hahah! Det är gott med mat.

Nej, nu måste jag börja åka. Hej med er!
2010-06-18 @ 12:11:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }