Underbara sommar

Vi har så underbart väder nu just! :) Fast det är nästan som att man början stöna och stånka av att det är varmt. Man borde vara vid vattnet hela tiden så att det inte ska vara så tungt. Igår var vi ju till stranden och det var så himla skönt att vara där. Mycket friskare luft vid vattnet och sen då man kan ta sig ett dopp emellanåt. Det var riktigt skönt i vattnet igår dessutom.

Idag har jag jobbat 9-16.30 och efter det for jag till Alvin där jag har lekt med honom tills nu. Vi har plaskat i hans bassäng och sen så har vi tillsammans vattnat blommorna :D

Föresten, om gårdagen. De har ju äntligen satt upp ett volleybollnät i centrum. Och med skön sand dessutom! Vi var där igår och spelade och det var riktigt kul!

Imorgon åker jag iväg till Vasa med L&F. Jag ska kolla hur vår lägenhet mår, sen ska det väl shoppas lite och jag ska iallafall handla en massa som vi ska ha med till Kalajoki från Minimani så att man sparar lite pengar på det :P Så måste jag och köpa olja till bilen. Får se hur det går, om jag kommer hem med helt fel sort eller något sådant. Nääh, det ska nog ordna sig. De har ju lovat världens värme tills imorgon så det blir nog antagligen lite Sandö-beach i Vasa så att vi inte går ihjäl :P

Hej med er!
2010-07-12 @ 19:49:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }