Nu har jag semester

Hejsan! Jag har inte varit in här på över en vecka ser jag.. Det betyder att jag har chillat till det ordentligt! :)

Jag har ju dessutom en vecka semester nu också! Nästa måndag flyttar jag tillbaka till Vasa. Det är lite bittersweet. Ska vara kul att komma tillbaka till Vasa i sitt EGET hem. Fast jag har ju inte D med mig de första veckorna och sen så skulle jag nog på ett och vis vilja spendera sommaren här i Närpes. Men det hinner jag väl nog :) Jag ska ju också steka i Vasa!

Jag har nyss beställt böcker från Adlibris. Beställde redan igår 3 böcker men så kom jag på att jag inte ville ha den ena och byta ut den istället mot en annan jag ville ha istället. Så jag avbokade hela skiten från igår och beställde nytt idag så att jag inte skall behöva betala två fraktavgifter. Böckerna jag beställde var:

The Dirt

 

Flickan och skulden

 

Dyngkåt och hur helig som helst

 

Hoppas det är bra böcker! Och att jag har tid att läsa i höst då skolan börjar ;)

2010-07-26 @ 13:05:55 Jag tycker till Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }