Yrhuvud

Nu har jag vilat i 1½ timme här på soffan så jag känner mig lite snurrig i skallen.. Egentligen skulle jag kunna snarka en stund till men jag måste vä nog behärska mig lite!

Jag ska börja läsa på tent och sen har jag lovat att jag ska fixa mat åt D tills han kommer hem! Men nu just lider jag av mattorka så jag har inga alls idéer på vad jag skulle kunna fixa ihop. Vi har ju fått en massa älgmalekött av D's pappa så vi har typ bara ätit köttfärssåser i olika varianter nu. Börjar egentligen bli lite less på det, men vi har ju i princip inget annat i kylskåpet heller så jag måste komma på något intressant!


Skoldagen idag har gått kallt och smidigt. Med kallt, menar jag att vi var i auditoriet och det verkar som att de inte har på någon värme där! Den här gången hade jag iallafall förberett mig med strumpbyxor, stickastrumpor och stickatröja! :D Jag frös inte så grymt, men man kände stor skillnad på temperaturen i korridoren och i auditoriet. Brr!

Föreläsningen var faktiskt ganska okej idag. Vi pratade om Parkinsons, Epilepsi och MS. Parkinsons hade min farfar och MS har några bekanta så man visste lite vad det var, men intressant att höra djupare!

Sista Inremedicin föreläsningen imorgon och dagen efter det är det tent i pediatrik!

2010-01-27 @ 13:02:03 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }