Undertempererad?

Jag är så trött så trött! Tog nyss tempen på mig ifall det är feber jag har men jag har bara 34 grader! Det är väl inte riktigt bra heller? Tror nog jag skippar den där träningen ikväll.. Det blir imorgon och fredag istället bara jag är i skick.


Jag har faktiskt funderat varför jag är så otroligt trött! Fastän jag tagit massor med tupplurer och sovit bra om nätterna. Jag har väl feber av något slag, fast åt andra hållet! HYPOTERMI med fint ord :P

Nu ska jag försöka orka läsa lite på den där armade tenten...
2010-01-27 @ 16:46:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }