Trött och nackont

Godmorgon!

Det är måndag morgon och jag är jättetrött idag, plus att jag har nackont. Har säkert sovit i någon konstig ställning inatt.

D for nyss till hans praktik och snart åker jag till skolan. Föreläsning i pediatrik till 12 idag så det ska väl jag klara av.

Sängen ser så lockande ut.. Så varm och skön. Men jag har bestämt mig att jag får ta en powernap efter skolan. Heheh.. Efter powernapen måste jag börja läsa på kirurgi. Har tent på torsdag och det är ganska mycket info som ska inproppas i hjärnan.

Ja, jag skulle berätta igår att jag hade fått mitt skattekort hem till mamma och pappa. Såg att de hade sänkt min skatteprocent rejält! 11%! Hah! Har redan höjt den rejält, för jag tänker INTE betala tillbaka sen.. Vill hellre ha en julklapp. För speciellt nu är det risk att man går på minus om man måste börja betala tillbaka skatt. Det skulle inte vara så kul.

Nu ska jag sluta babbla här i sömnyran. Ska snart åka till skolan! Hejdoååå

2010-01-18 @ 07:37:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }