Trött måndagmorgon

Godmorgon!

Det var inte bra att sova 2½ sådär sent på kvällen för jag tänkte aldrig somna igårkväll. Vi spelade Guitar Hero till halv 1 på natten och pigga var vi men vi var ändå tvungna att gå och lägga oss. Det tog LÄNGE innan jag somnade. Men annat var det i morse då jag var så trött. Är trött ännu! Vill bara lägga mig ner och sova...
Blir antagligen en powernap efter skolan idag.

Sitter här och dricker te nu och myser. Snart måste jag åka till skolan och lyssna på en inremedicinföreläsning. Det är om neurologi idag och kanske något annat. Lite mindre intressanta ämnen den här veckan, men nog ska det gå för sig! Då jag kollade genom powerpointen så var det en massa nya latinska ord och jag tänkte att min hjärna tar nog inte emot fler latinska ord! Har ju pluggat in en massa ord nu de senaste veckorna! Men det kommer bara mera.

Måste som sagt också börja läsa på den där pediatriktenten idag. Tycker jag varit så duktig då jag börjat läsa i tid till de här två andra tenterna så att jag nästan inte alls har läst något dagen före tenten. Då är det enough för mig :P Så idag ska det läsas! Måste också passa på då jag slutar redan 12.00 och D slutar senare så jag får läsa i lugn och ro. Igen Guitar Hero får va på heller!

Nu ska jag kolla lite vilket klassrum vi ska vara i idag.

Ha en riktigt bra dag!
2010-01-25 @ 07:22:46 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }