Trettondagen

Hej på er! :)

Jag sitter här i soffan nerkrupen under filten och bara myser. Det är ju ledig dag idag så man har inte bråttom någonstans alls. Skönt!

Jag tror att det är extra kallt idag. Har ingen termometer här men det ser kallt ut och på FB har jag sett folk har skrivit att det är under -20. Huudå!

Våra planer idag är att åka på öppet hus till Wasa sports gym! Tänkte ifall jag ska ta och gå på t.ex. spinning eller något annat som inte finns på det gymmet jag håller mig till. Spinning är faktiskt en gren jag saknar.

Det är massor med snö på fönstret.

 

Ha en bra dag!

2010-01-06 @ 12:15:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }