Tentdags

Oj hohho, vad jag är nervös nu just. Det pirrar faktiskt i mig. Det är länge sedan jag har varit nervös inför ett prov :P Men det är väl bara bra om man är lite nervös!

Har varit på praktik från morgonen och jag åker dit igen efter tenten.
Det är ganska tung grupp idag. Det är så många som är mycket minneslösa så det är ganska tungt att få höra på samma historia 50 gånger efter varandra. Man vill ju inte verka helt otrevlig heller och inte alls lyssna.

Men nu ska jag ge mig av till klassen och skriva tent!

Wish me luck!
2010-01-21 @ 09:19:23 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }