Spel för fullt

Vi har det riktigt skojigt här ikväll! :)
Vi spelar Guitar Hero och Wii! Kul att spendera kvällen på det viset i bra sällskap..

Lina och jag har varit och ätit pizza till Kotipizza här riktigt bredvid och det var nog så gott! Mums! Jag åt en Mexi-kana kotzone. Jag äter inget annat än Kotzone på Kotipizza. De är så goda! Och vet ni vad!? Man får studierabatt där! Han frågade bara "Har ni studiekort?" jag sa högt "Jooo!". Han ville inte se dem ens och gav oss rabatt. Det var prima! Han sa att vi får drickan gratis med studiekort, men min pizza kostade 9,60€ och drickan 2,30€ och han ville bara ha 7€ så det var riktigt bra för mig det :)

Nu är det min tur att spela Guitar Hero!
2010-01-23 @ 20:59:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }