Sova snart

Huhhu, trött trött.. Tror jag ska lägga mig snart och hoppas att jag är MYCKET piggare imorgon. Har känt mig som en hösäck hela dagen. Ingen träning :( Imorgon ska jag träna! Fast jag är trött ska jag träna för att hoppas att jag blir piggare!

Har pressat apelsinjuice åt mig ikväll också så C-vitamin har jag fått i mig :)

Imorgon är det skola från 9-12.00. Sen ska jag åka in till stan ett varv till Hemtex där de har -50% på varor. Ska se om det finns något behövligt att köpa. Kanske några fina och fräscha sängkläder eventuellt!

Godnatt allihopa!
2010-01-27 @ 20:54:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }