Söndagschill

Halvligger på soffan nu och tar det bara lungt. Ska väl börja fixa lite mat snart för D åker snart i jobb. Kommer att vara home alone ikväll och över natten. Och då jag är hemma ensam ska jag passa på att börja läsa på nästa tent i lugn och ro. Vad töntig jag är! Men så är det :P Jag har två ganska tråkiga tenter framför mig nu.. Pediatriken var så intressant så nu verkar allt lite tråkigt. Fast egentligen finns det ju intressanta saker i dem också. På fredag har jag tent i inremedicin och veckan därpå har jag infektionssjukdomar. Och som sista tent har jag gynekologi! Jag har 3/6 tenter klara. Bra hälften kvar då...

Jag ska också åka på zumba idag kl.17 :) Nice! Ser framemot att få röra på mig lite... D tyckte nyss åt mig att jag borde gå i solariet för jag är så blek eller att man borde örfila upp mig så att jag får lite färg. Hahahah. Vem är inte blek mot honom!? :D Skämtosido, jag blir alltid så blek också då jag bara sitter inomhus och inte får frisk luft eller får röra på mig.

 

Ska börja värma lite mat nu...

2010-01-31 @ 12:20:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }