Snart på revy

Heej :)

Är hemma hos mamma och pappa nu. Lilla A är här bredvid mig och leker med en bil :P Killen har vuxit så mycket sedan sist! Man ser det så bra då man inte sett honom på ett tag.

D och jag ska snart åka på revy, vilket jag ser fram emot! Kommer att bli kul! Hoppas på många skratt.

Annars idag har jag ju fått mig friserad. Blev riktigt bra! Skönt att få håret uppfräschat. Jag hade så slitna och torra toppar. Köpte en olja av Ann idag också och denna olja ska vara susen för håret! Föhoppningsvis!

Efter frissan for vi hit till mamma och pappa. Fick mat och har annars umgåtts hela familjen och lekt med lilla A.

Nu ska jag leta upp några halspastiller att ta med till revyn. Jag börjar ju nämligen ALLTID hosta då det ska vara tyst :P

Ha en riktigt bra kväll!
2010-01-16 @ 16:14:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }