Skönt med lördag

Godmorning :)

Idag har vi sovit länge och utan väckarklockor! Verkligen skönt att få sova ut ordentligt och ingen stress alls. Jag vaknade lite före D så jag låg och läste en bok en stund. Det var mysigt! Tänk skulle man hinna det varje morgon. Tyvärr hinner man inte och ofta har man inte ork att läsa en bok då man har så mycket studier.


Vi har nyss ätit frukost och snart ska vi dra till Stenhaga och kolla in GW Gallerian lite. Vi letar ju efter boxarhandskar åt mig och jag behöver även vristskydd. Känns som att jag har så vingliga vrister så det är säkrare att jag har vristskydd. Speciellt då vi är utan skor då det inte finns alls något som stöder upp foten.

Det är underbart fint väder ute idag! Solen skiner så man blir så glad då den kuckar fram lite... Vet dock inte hur kallt det är ute. Säkert jättekallt! Men det är härligt med riktig vinter. I like it!


Jag ska inte träna idag heller. Det finns inget att gå på och sen behöver jag lite vila. Jag har så mycket träningsvärk i mina magmuskler! Gör ont då man hostar. Fast det är kul att det känns att man gjort något! Men imorgon ska jag gå på zumba igen!

Nu ska jag snoka vidare :)
Ha en riktigt bra dag!
2010-01-30 @ 11:25:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }