Sista dagen i Närpes

Godmorgon! :)

Den här morgonen vaknade jag utan väckarklocka. Vad skönt! Fast jag sov nu inte så mycket längre än vad jag brukar sätta alarmet på. Nämligen 10.30 vaknade jag idag!

Det är också sista lediga dagen här i Närpes nu. Ikväll åker jag iväg till mitt hem i Vasa och imorgon är det praktik som gäller igen! Jag printade ut läseordningarna för nästa period och konstaterade att det inte kommer att vara världens stress med skola + praktik. Jag har som tur en kurs till godo så det blir lite mindre i själva skolan, dock kommer Medicin 2 att vara en tuff kurs med tent varje vecka. Måste bara läsa läxorna ordentligt så då går det nog finemang ;)

Först är det chill hemma hos mamma och pappa som gäller!

Och nu ska jag klä på mig :)
2010-01-03 @ 10:19:01 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }