Shoppingfynd

Det blev nog lite shopping för oss ändå :)

Det var jättekul att träffa kusin F igen efter en lång tid! Minns inte riktigt när vi senast träffats och när vi var små var vi oskiljbara!

Här får ni se vad jag handlat:

Sommarklänning - Vero Moda

 

Tee - Gina Tricot

Basic tröja - Gina Tricot

Topp - Vero Moda

Sport BH - H&M

 

Får se efter en tid om jag har handlat något totalt onödigt bara för att det var rea :P Sport BH:n var iallafall en nödvändig grej! Resten vet jag nu inte om jag skulle ha behövt.. Heheh. Sånt händer.

Jag får ju lön snart också så jag får väl unna mig liiiiiiiiite!

D och jag har nyss varit i bastun och det var så skönt! Vi tvättade ryggen på varandra med en tvättsvamp vilket var jätteskönt (och väldigt pensionärvarning). Men skönt var det!

Nu lördagsmys!

 

2010-01-09 @ 20:27:15 Shopping Permalink


Kommentarer
Postat av: shopalicious

Är Sport BH:n bra? HAr funderat länge på att köpa en på H&M :)

2010-01-11 @ 21:22:03
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }