Så var man ensam hemma

Så var man ensam hemma då. D for nyss i jobbet och är där ett dygn! Så ikväll är det jag och patologistudier som gäller. Fyy, vad tråkigt. Det är en massa konstiga termer och förkortningar man måste få in i huvudet.
PSA, hCG, NSE, AFP, CEA blablabla..

För att jag ska orka läsa detta måste jag nog få åka och träna ikväll! Tyvärr är mitt kort till Sports Gym slut. Det är lite längre att åka till Wasamove men jag måste hoppa på cykeln och trampa iväg!

Nu kallar studierna!

2010-01-14 @ 13:46:18 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }