Myskväll

Halvligger här i soffan och kollar på TV. Funderar ifall jag skulle orka sätta igång Wii och spela lite. Nu kommer jag på att jag kanske inte har berättar åt er, kära läsare, att D och jag köpt Wii! Vi har iallafall gjort det :)

Vi funderade på vad vi skulle kunna köpa för konsol och jag sa att jag vill inte ha någon konsol där man sitter med en dosa i handen och bara fläskar. Det ska vara fart och fläkt på! Så då bestämde vi oss för att köpa Wii. Enda spelen vi har nu just är de som kom med konsolen och det är 6 småspel. Det är boxning, tennis, baseball, bowling, golf och.. och...jag kommer inte på det sista! Öhh.. *springer och lägger på konsolen* Det sista spelet är.... Hahaha.. Det är bara 5 spel! Ursäkta mig. Jag kom ihåg fel...

Nu då jag ändå har igång det ska jag spela lite. Tråkigt att sitta hemma ensam.
Men först måste jag hänga upp tvätten på tork!

2010-01-21 @ 19:14:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }