Mätt och belåten

Oj, hohho nu är man mätt! :) Det var så gott så gott! Synd bara att det ska ta så länge att tillaga och bara några minuter att äta. Njutit har vi iallafall.


Ni får receptet i ett skilt inlägg. Kan fast skriva det genast så att ni får det!

Vi ska annars lägga oss på soffan snart och kolla på filmen Click!. Den kom i TV för några veckor sedan och vi spelade in den då det kom en annan film samma tid vi ville se. Så resten av kvällen ska vi bara lata oss.

Har inte berättat om dagen kommer jag på nu. Vi var ju till GW Gallerian, men där hittade vi inget vi ville ha så vi for lika snabbt vi kom. Vi hämtade en kylare från Motonet till bilen och sen for vi in till stan. Jag blev sugen på en Arnolds donits så vi for dit då :) Sen var vi ett varv till tatueraren. D har ju en tatuering på G och det är väl ett ganska stort projekt så det ska ritas och planeras och så. Själv har jag planerat min nästa tatuering! Vet vad jag vill ha nu! Det är en personlig grej och jag tänker inte avslöja det ännu. Avslöjar det först då den är fast på min kropp. Snygg kommer den att bli!

Nu ska jag publicera detta och börja på receptinlägget!
2010-01-30 @ 19:23:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }