Måndag igen

Godmorgon på er alla! :)

Jag är i skolan redan och printar ut massa med föreläsningsmaterial. Det är ju gratis att printa i skolan så varför skulle man inte då passa på att slösa på skolans papper och bläck ;D Fast en orsak är också att den dator printaren är kopplad till så har inga skrivprogram så det går inte att printa ut skolans material. Ganska meningslöst egentligen att ha printern till den datoren, men vi har inte orkat installera om den...

Ja, snart har jag kirurgi i en par timmar. Jag har ju haft detta redan ifjol men som sagt så skadar det inte att repetera lite! :) Det är inte alls lika maffigt som ifjol det här materialet ser det ut som, men jag ska väl inte säga något ännu.

Nu ska jag gå ner till klassen där vi ska vara!

Ha en bra bra dag!
2010-01-11 @ 07:46:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }