Lugn kväll

Det har varit en relativ lugn kväll för mig ikväll :) Eller hela dagen har varit lugn och jag har inte gjort något speciellt alls. Har lekt med lilla A och har spenderat största delen av dagen och kvällen hemma hos mamma och pappa. Sover här inatt också då D har farit i jobbet.

Här hemma har vi varit hela familjen och syster J, jag och lilla A har varit i bastun tillsammans. Vi har också grillat knackkorv och druckit glögg. Jag har läst en del i min bok också och nu börjar jag bli riktigt trött fastän klockan inte är så speciellt mycket.

Jag ska sova så länge jag orkar imorgon för det är nästan sista sovmorgonen på länge :) Det är också Vasa som gäller imorgon. Det blir väl att ta bussen för ingen verkar ska åka till Vasa imorgon. Det är lite bittersweet att åka tillbaka. Har saknat lägenheten och vardagen, men jag har haft det kul här också då jag har fått träffa Alvin så ofta medan jag haft jullov.

Vet inte när jag kommer hem nästa gång nu. Vi ska väl åka på någon revyföreställning iallafall :)

Men nu ska jag läsa lite till i boken och sen ska jag sova. GODNATT
2010-01-02 @ 20:10:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }