Lugn kväll

Usch vad jag varit slarvig med att skriva här idag... Tog fram den här sidan efter praktiken men jag tänkte genast "äh, jag orkar inte.." så tog jag en tupplur istället :P Heheh..

Sitter i soffan nu just och vi ska snart gå och lägga oss. Vi har hyrt en film, Rocknrolla, men den var ganska så skit så vi orkade inte kolla den till slut. Ska ta sängen istället! Ledig imorgon och man får sova så länge man bara vill..

D och jag har varit till gymmet ikväll också. D lyfte skrot och jag var på Pump. Man märkte att man inte rört på sig ordentligt över julen. Får se vad det blir imorgon.. Jag vet inte om Wasamove har aerobic imorgon då det är röd dag. Annars har Sports gym öppet hus imorgon så dit kanske vi går :) Får se det imorgon!

Ska borsta tänderna nu och gå och lägga mig i sängen och krypa ner under täcket och rulla ihop till en boll och sussa :) GODNATT ALLIHOPA!
2010-01-05 @ 22:35:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }