Lessen

Har stresstädat här innan jag tänkte åka och svettas till gymmet för att sen få vara nöjd med mig själv och bara njuta hela kvällen :) Dock får jag bara njuta för det ena men icke det andra. Zumba var nämligen fullt! Jag fick ingen biljett :( Jag fick heller inte gå utan biljett sa en av personalen jag frågade ifall jag skulle få gå iallafall...

Sååå, jag är lite sur över det! Tänkte att jag skulle lyfta lite vikter då istället men jag har träningsvärk från gårdagens pump så det gjorde bara ont att lyfta vikter så jag styrde kosan hem igen då.

Jag ska snart gå i duschen och då får jag njuta av att jag är ren, att jag har tent 2/6 gjord och att jag städat.

D är i jobb över natten så jag är helt ensam här ikväll och inatt. Ska bara mysa för mig själv. Frågade B om hon och några till skulle komma hit ikväll men de skulle till Närpes så jag ska bara njuta av tystheten här hemma.

Imorgon kommer syster R och lilla A hit! Och då ska vi på zumba! Måste säga åt henne att vi måste åka dit åtminstone en halvtimme före imorgon för jag tänker inte vara utan biljett imorgon också. I och för sig är det redan 16.00 det börjar imorgon så många har kanske inte hunnit från jobbet då ännu heller.

Nu ska jag duscha och då blir det soffan och tv hela kvällen lång!

2010-01-21 @ 16:46:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: fia

Du har en intressant blogg:) får jag fråga vad du har för lön på k-hallen?:)

2010-01-21 @ 17:36:10
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }