Ledig resten av dagen

Härligt med korta dagar :) Är ledig nu resten av dagen och får se hur jag kommer att spendera dagen. Eventuellt blir det lite tentläsning inför fredagen. Är orolig för att inte klara det! Gah!
Det är nog bara att läsa på.

Jag ska iallafall på Zumba ikväll med Johanna och kanske Sofia :) Ska bli kul! Ingen av oss har provat på zumba tidigare så det ska bli intressant. Måste åka dit i tid så att man slipper med. Det lär vara ganska fullproppat.

 

 

Det jag inte förstår med lärarna i skolan är att vi har en massa att gå igenom men istället slösar de tid med att prata om strunt. Sådana saker som de nu vill ta upp men vi behöver inte kunna det. Man blir ju galen!

 

Får nu se om vi kommer att hinna gå genom hälften ens :P

 

Nu ska D och jag åka till Prisma och fylla på kylskåpet bara D har ätit färdigt!

2010-01-11 @ 11:56:50 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }