Latardag

Oj, idag har det verklige varit en latardag. Har nästan hela dagen suttit här i soffan och inte gjort något vettigt. Eller jag har faktiskt läst lite på patologi och är orolig om jag kommer att klara det eller ej. Svårt att veta riktigt hur provet ser ut och vad de kräver. Det är en massa konstiga förkortningar som jag inte vet om man måste kunna eller ej.

Hjälper D här också med hans en skoluppgift. Letar lite material åt honom för att hjälpa lite :P

Efter en timme ska jag till gymmet! Jeij! Det blir Sports gym åter en gång.. Ska bli skönt att få träna för vi har suttit här inne hela dagen så jag känner mig ganska trött. Har bara varit ut till Siwa efter mjölk, men inte annat och det har ju varit så otroligt fint väder idag! Fy skäms på mig.

 

2010-01-10 @ 16:42:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }