Läggdags så småningom

Nu har jag läst om Parkinsons och epilepsi. Tycker det är ganska bra gjort av mig ikväll :) Fast det är myyyyycket ännu som ska läsas. Det tar vi imorgon och resten av veckan innan provet på fredag.

Tycker det är så tråkigt att vara ensam hemma. Jag skulle nog inte klara av att bo ensam. Nej, usch vad tråkigt! Allt är så mycket roligare när man är två.

Nej, nu tror jag att jag ska borsta tänderna och krypa ner under täcker och sova. Har inget annat för mig ikväll och på tv tänker jag inte kolla då det bara kommer thrillers och sådant så jag blir bara rädd då jag måste sova ensam :P

Nattinatti!
2010-01-31 @ 21:05:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }