Kvällsmys

Sitter i soffan nu invirad i en skön filt :) Har just ätit lite kvällssnacks som bestod av knäckebröd med olika pålägg. Bland annat mina hemmagjorda saltgurkor som jag älskar såååå! De är sååå goda! Fattar inte att jag lyckast göra så goda helt själv.. Heheh.


Jag har också blivit helt förtjust i en ny te-sort nu också. Ny och ny är den väl inte, men jag har druckit grönt te nu i en tid och då jag såg detta ville jag ha. Nämligen svart te! Mmmm så gott!


Kollar Hollywoodfruar nu igen. Samma avsnitt som man sett flera gånger förut men det finns inget annat se nu just! Jag ska väl snart gå och lägga mig också. Skolan börjar 8.15 imorgon och slutar 11.45 och sen drar jag vidare till praktiken genast efter det en stund.

Jag får också besök imorgon! :) Min syster J kommer hit! Bra det för D är borta imorgon från eftermiddagen till kvällen så det passar utmärkt.

Jag tror jag säger godnatt redan här nu! Godnatt :)

2010-01-12 @ 20:26:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Riktigt bra kommentar du gav mig :) allt bra idag?

2010-01-12 @ 20:55:42
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Neha

Muums te:D

2010-01-13 @ 06:20:51
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Fia

Amanda, hur gör man egna saltgurkor? Jag vill o göra de! :)

2010-01-14 @ 17:57:00
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }