Kvällsbit

Kollar på Postkodmiljonären - Heta stolen och äter surskorpor. Mmm :) Satt och funderade länge vad jag är sugen på och vad jag skulle kunna snaska i mig.

Snart ska nog jag lägga mig i sängen och läsa i min bok lite. Har blivit lite läst nu då jag kommit hit och har mycket annat att göra. Men imorgon är det praktik och tidig morgon som gäller!

Surskorpa med hemgjorda saltgurkor och en med kalkon. Mums!

 

Jag älskar min nya varma tröja jag fick till julklapp från jobbet :)

 

På tal om julklappar så har jag ju lovat att visa er mina julklappar!

 

Det känns bara som jag är lite bloggtrött nu och måste få ta det lilla lugna ett tag. Hoppas ni förstår!

 

Det kommer, det kommer :)

2010-01-07 @ 20:30:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Vort rektit bloggtrött jag å men ja to e lite "jullov" så vort e no betär baket=)

2010-01-08 @ 14:28:39
URL: http://malintikkala.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }