Kallt och fint väder

Det är härligt vackert väder ute idag :) -17 grader, mycket snö och solsken! Jag är hos lilla A nu så vi ska snart lägga honom i vagnen och gå till mamma och pappa. Fast jag har ingen mössa och inga utebyxor så jag hoppas syster R har något att låna.

D har farit i jobb och hela bilen är fullastad med saker! Jag åker med buss imorgon till Vasa, om ingen ska till Vasa imorgon? På måndag och tisdag har jag då praktik och på torsdag börjar skolan igen!

Har legat här på soffan och läst några sidor i min ena bok. Den är bra! Ni får veta senare vilken jag läser ;)

Men nu ska jag se vad de här busarna gör. Ha en bra dag!
2010-01-02 @ 10:42:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }