Jihaa!

Fick nyss ett mejl av läraren i patologi att tenten imorgon kommer att vara ett prov med flervalsfrågor. Wohoo! Eller man ska väl inte whoa ännu... Det kan ändå gå rätt åt reve!

Då D förhörde mig gick det helt okej.. Kunde det mesta men nog finns det saker man kanske borde plugga mer på men jag orkar inte mera.

Ska snart borsta tänderna och krypa ner i sängen. Tenten börjar 8.00 imorgon så jag måste starta min hjärna i tid imorgon. Genast efter tenten rusar jag till praktiken! Nästan tur att D inte hade jobb idag så att jag får ta bilen. Annars hade Johanna varit tvungen att skjutsa mig :P D börjar sin praktik på måndag så jag ska ta hit mammas bil så att jag slipper helt fritt från ett ställe till ett annat. Speciellt nu då jag måste rusa från skolan till praktik och tvärtom.

Nej, nu ska jag kolla TV lite och sen sovdags!

GODNATT
2010-01-14 @ 20:50:11 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }