I Vasa igen

Hejsan hoppsan! Nu är D och jag i Vasa igen :) Vi har nyss ätit lite och nu sitter vi båda i soffan med våra datorer.. Heheh.

Vet ni vad?
Idag tog jag mig ut och skida! Har inte skidat på flera år.. Minns inte när jag skidat sist men nog kunde jag ännu. Pappa har gjort ett skidspår på vår gård och åkern så vi har snurrat runt där några gånger. Undrar om jag får skida någon mer gång i vinter. Nu efteråt känner jag mig euforisk av motion i den friska luften! Härligt.

Från det ena till det andra så är det skolan som kallar imorgon igen. Den här veckan har vi Pediatrik! Kul och intressant det kommer att vara! Har dessutom bara en halv dag imorgon så jag får komma hem tidigt och börja läsa på nästa tent, som är kirurgi. Ett ganska maffigt kapitel dessutom så jag måste nog börja i tid.

Nu ska jag kolla lite skolsaker här på nätet!

Bye
2010-01-17 @ 20:01:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }