I skolan igen

Godmorgon!

Jag sitter i skolan igen och printar ut en massa papper. Det är kirurgiföreläsning som gäller igen! Sista är det också :) Så efter detta ska man kunna allt och kunna skriva en tent nästa torsdag. Jihaa.

Men först ska vi väl ta patologitenten som är imorgon. Måste läsa ikväll! Tack och lov har man ju börjat lite redan. Det är väl det som krävs för att kunna klara en tent i veckan. Går inte att spara det till sista dagen bara..

Nu ska jag gå till klassen och hitta en plats åt mig :)
2010-01-14 @ 07:51:26 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }