I Kalax

Godmorgon! :)

Sitter i Kalax nu och D och jag har nyss klätt på oss så snart ska vi gå ner och äta lite frukost. Har varit skönt att få sova lite längre idag igen. Men imorgon är det skolan som kallar igen och tidiga morgnar!

Revyn igår var riktigt bra tyckte jag! Jag tror jag skrattade i nästan varje nummer. Det var en mycket jämn revy och det var bra! Det fanns inget som var riktigt skit och inget som man inte totalt missade poängen i. Förr om åren (om det inte har med att jag mognat eller något) har jag i vissa nummer inte fattat poängen alls. T.ex. ifjol i den där scenen där de kör på Eepee parkeringen så fattade jag inte alls vad det handlade om så jag fattade inte alls vad det var för roligt med det. Efteråt först fick jag veta vad det handlade om och då var det ju roligt :D Så så kan det gå ;)

Ja, idag ska jag åter igen åka till mamma och pappa en stund och leka med lilla A igen :) Det är ju avfärd till Vasa idag igen. Den här gången ska jag låna mammas bil i 1½ månad medan jag har både praktik och skola. D åker ju på sin praktik på måndag och det är ju i Malax så då behöver vi båda bil.

Ha en bra dag! Jag hör av mig bara jag hinner ;)

2010-01-17 @ 10:28:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }