Hemma igen efter bio

Godkväll på er!

Har inte alls hunnit blogga idag. Ursäkta mig för det men jag har gjort massor med annat istället!
D och jag har nyss kommit hem från bio. Vi kollade på Luftslottet som sprängdes och den var riktigt bra! Fast min favorit är nog första delen.. Men inte är de dåliga de där andra filmerna heller.

Nu ska jag gå och lägga mig. Ska åka till Närpes imorgon och då ska jag till min frissa Ann och klippa mig :) Äntligen! Äntligen att få träffa henne och äntligen att få klippa sig.

Men, natinati ;)

2010-01-15 @ 22:37:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }