Helg!

Nu har jag tagit helg :) Härliga tider!

Dagen har gått riktigt bra nog. D skjutsade mig och hämtade mig då det var så kallt. Jag skulle ju nog själv kunnat ta bilen men det var bäst så här i och med att jag inte har någon motorvärmarstolpe där på praktiken och det är så pass kallt så att det skulle funnit en risk att bilen frusit sönder. Bekvämt för mig också ;)

Det var en helt ny grupp idag i och med att jag inte varit tidigare på en fredag på praktiken. En riktigt trevlig grupp var det också! Pratglada människor.

Jag ska stoppa i mig lite mat nu och sen bär det av till Sports Gym på BodyCombat! Fick ju ett 7 dagarskort då det var öppet hus i onsdagst. Ska passa på nu! Har inte råd att vara där sådär annars.. Då håller jag nog mig till Wasamove :) Alltid kul att prova på något nytt.

Jag sitter på en rollator på praktiken.

 

Utsikt.

 


Jag vill bara meddela:
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.

 

2010-01-08 @ 14:47:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }