Haft besök

Hellöu!

Har haft besök nu av min syster J. Var bra att hon råkade vara här i Vasa idag så vi har fått tjattra lite. Hon for nyss och jag ska så småningom börja packa väskan och åka till Sports Gym på BodyCombat för sista gången på länge. Det är sista dagen jag har gratis gång nu! Sen är det bara Wasamove som gäller.. Där trivs jag!

Ja, idag har det blivit en dubbeldag.
Skola först och sedan praktik. Praktiken kändes ganska meningslös då jag bara var där några timmar. Men jag fick iallafall kryssa av några timmar!

Föreläsningen idag har varit helt intressant nog. Ganska tungt att börja föreläsning redan 8.00 på morgonen. Min hjärna är inte riktigt igång då för att ta in information. Plus att det var jättekallt i auditoriet! Frös riktigt grymt!

Tänk att jag hunnit läsa lite på patologitenten också. Duktigt av mig! Men mera måste det läsas! Imorgon ska det läsas för fullt. D åker i jobb imorgon så då får jag sitta för mig själv hela kvällen och läsa. Bara att jag måste sova ensam. Buhuu.

Nej, nu ska jag packa!

2010-01-13 @ 17:27:44 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }