Full rulle

Här är det full rulle med lilla A i farten! :)

Har nyss hämtat hit Lina också från bussen och vi ska väl alla fyra åka in till stan på lite äventyr. Ingen shopping för mig dock men det är alltid kul att titta!

D kunde ju inte hålla sig från jobbet så han är där nu just.. Hah :P

Jag har stigit upp ganska tidigt i morse då A var så gnällig. Vi kom fram till att han var hungrig så jag kokade gröt åt honom. Sen la jag mig en liten stund till men då kom A och öppnade upp skjutdörren och det betydde säkert att det är dags att stiga upp!

Vi hörs då jag hinner :)
2010-01-23 @ 11:07:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }