Fredagsmys

Let's Dance snurrar på i TV. Magen är mätt på kött, potatis och mustapekkasås. Lite till ska ändå rymmas så jag sitter och äter grönsaker och dipp :) Försöker trappa ner chipsätandet nu igen.. Blev lite i överdrift där ett tag. Så nu har vi bestämt att vi får fira med onyttigheter en gång i månaden här i vår lägenhet :)

Blomkål, morot och gurka + tacodipp


Vi är också så himla glada över vår sodastream vi fick till juklapp! Nu dricker vi en massa bubbelvatten istället för lemonad eller flaskvatten. Faktiskt riktigt, riktigt bra grej! Jag har smaksatt mitt vatten med lime. Färsk lime! Mumm :) Nyttigt också.

Har ni märkt att ni har haft ett sug efter någon lemonad någongång? Det har både jag och D haft och ofta köpt lemonad. Men nu har vi konstaterat att det är egentligen den där kolsyran man vill ha. För det är så himla gott att bara bubbla igång lite vatten. Konstigt det där.


Sodastream med lime.

2010-01-08 @ 21:09:51 Olika funderingar Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }