Fortfarande trött

Det är så skönt så skönt att ligga på soffan invirad i filten. Har sovit i ca 1½ timme nu.. Skulle kunna sova mera men jag måste hinna läsa på tent idag också! Sover väl inget inatt heller om jag sover ännumera..

Hoppas jag piggnar i efter lite Zumba ikväll :) Längtar!

Skoldagen annars har gått helt bra. Inte så mycket mera att säga om den saken förutom att Pediatrik är intressant! Har också konstaterat att som hälsovårdare måste man trycka in massor med saker i sitt huvud! Fast det är ett senare problem. Heheh..

Nej, nu på riktigt måste jag ta tag i kirurgiläsandet!
2010-01-18 @ 13:43:20 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }