En lång tupplur

Hej på er alla!

Jag har inte hunnit vara in på nätet alls idag så det här blir dagens första inlägg idag. D och jag har tagit en tupplur på 2½ timme. Skönt var det! Hoppas bara man somnar någongång ikväll då :)

I morse vaknade vi runt 10.30 tiden och egentligen skulle jag iallafall ha kunnat sova ännu längre men vi steg nu iallafall upp då i och med att L hade en buss att passa. Så vi vaknade och åt frukost och nästan genast efteråt började jag fixa lunch. Så då var det bara att åka iväg in till stan med L till bussen. D och jag snurrade på på stan en stund efter att vi skjutsat L. Vi har köpt Guitar Hero 5! :)

Har inte ännu bekantat mig så mycket med spelet men det verkar nog riktigt bra! Man kan ju välja mellan att spela bas och gitarr. Och man kan även köpa till flera instrument till det här spelet.

Nu ska jag gå ner med tvätten till torkrummet.
2010-01-24 @ 18:37:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }