Den döda kvinnan

Läste ni igår artikeln om kvinnan som legat död i 2,5 år?

Jag hittar tyvärr inte artikeln nu just, men det handlade just om en lite äldre kvinna som legat död i 2,5 år. Hon hittades liggandes i soffan hemma hos sig då någon skulle komma dit och renovera något.

Den här kvinnan bodde i samma område som där jag och D bodde ifjol i Helsingfors! Iiuuuu! Usch vad äckligt! Tänk har man bott i samma hus med henne. Det vet jag inte. Men äckligt!

Hur har ingen saknat henne och letat efter henne? Hade hon ingen obetalt hyra eller något? Ja, jag vet inte...
2010-01-28 @ 13:58:31 Jag tycker till Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }