Zumba och nu tentläsning, eller?

Nu har jag varit på zumba! Det var riktigt skönt :) Har duschat och tagit på mig myskläder och krupit ner under filten på soffan och snart är det Salkkarit som gäller! Efter det borde jag väl börja kolla på infektionssjukdomar. Lite mindre roligt det, men ett måste.

Som tur slutar vi redan 12.00 imorgon så då hinner jag iallafall läsa många timmar på dagen. Usch, de här tenterna börjar verkligen ta emot nu. Har skrivit 4 av 6 och klarat samtliga. Bara ynka 2 till nu! Plus den där immunologin och fysiologin då. Immunologin kommer redan 24.2 medan fysiologi är först i mars. Fast det kommer väl snabbare än väntat :P Det brukar ju vara så..

De som är intresserade så har jag sett ut såhär idag:


Blus - Gina Tricot
Jeansleggings - Vero Moda
Linne - Gina Tricot

 

Och på träningen såg jag ut såhär:

Linne - H&M
Byxor - Gina Tricot

 

Jag har haft inbakade flätor idag och jag har fått så mycket beröm för dem :P Tantorna har varit i extas! Heheh..

2010-02-08 @ 18:40:12 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }