Vändagen

Ha en bra vändag allihopa! :)

Jag och D ligger i sängen ännu och ska väl nog snart gå ner och äta lite frukost. Sedan består dagen av diverse besök :) Först ska vi väl äta lunch här. Efter det ska vi åka till Frida och ge henne födelsedagspresenten, för hon fyller på tisdag och vi kommer inte hem då. Vi kommer först nästa helg då igen och ska fira henne :)

Efter att vi varit hos F ska väl jag traska iväg till mormor och umgås med henne en stund. Har inte sett henne på länge! Jag hann inte sist jag var hem så nu måste jag.. Vet att hon väntar också.

Då börjar väl klockan vara så mycket att det är dags att åka till Vasa igen! Jag vill ju hinna på GRATIS BodyCombat ikväll så :)

Oj tusan, nu kom jag på att jag har ju enormt lång skoldag imorgon. 9-19.00! Vi måste ju och handla mat så att jag får ta med något imorgon. Cafeterian stänger redan 14.30 och jag kommer nog att bli hungrig om jag inte har med egen mat. Tur att jag kom på det.

Men ha en bra dag allihopa! Var snälla mot era vänner! :)
2010-02-14 @ 09:10:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }