Vacker väder

Godmorgon på er!

Det är riktigt vackert väder ute idag. Solen skiner! Vaknade till och med av att solen sken in i sovrummet. Det börjar gå mot vår! :)

Vad ska man hitta på idag då tro?
Nå det blir väl nog bara chill här hemma. Guitar Hero och Wii står väl högst upp på listan. Jag tänker också ägna mig åt lite studier i immunologi. Skulle också kunna skriva praktikrapporten klar så att jag har den undan också. Vi får se vad jag hinner med!

Imorgon är det praktik som gäller hela dagen. Och kan ni tänka er att jag är på nästsista veckan då! Vad skönt.

Nu har jag inget mer att säga åt er :)
Have a nice day!

2010-02-07 @ 10:30:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }